Eduardo Pastor rep la Medalla d'Or al Mèrit en el Treball

28 de febr. 2020

Eduardo Pastor rep la Medalla d'Or al Mèrit en el Treball

#Actualidad #Notas de prensa

Aquest guardó reconeix, recompensa i celebra l'èxit de les empreses amb una trajectòria exemplar a nivell nacional o europeu.

Asociación Europea de Economía y Competitividad |

El president del Grupo Cofares, Eduardo Pastor, ha estat premiat amb la Medalla d'Or al Mèrit en el Treball que atorga l'Associació Europea d'Economia i Competitivitat. Aquest guardó reconeix, recompensa i celebra l'èxit de les empreses amb una trajectòria exemplar a nivell nacional o europeu i amb pràctiques i iniciatives que donen suport a l'esperit i consciència empresarial.

Les companyies i professionals que reben aquest premi es converteixen en model i referent en el seu sector tant a nivell nacional com internacional. Els guardonats reconeixen l'esforç, la dedicació i el treball de tota una vida.

A més del lliurament del guardó, s'ha adjudicat un certificat i un segell de qualitat que reflecteix l'ètica, professionalitat i resultats a l'empresa. El lliurament d'aquest reconeixement s'ha celebrat en un sopar de gala on els premiats han pogut intercanviar experiències i opinions.