Madrid prepara un macroestudi sobre la immunització enfront de les malalties contagioses - Cofares
Madrid prepara un macroestudi sobre la immunització enfront de les malalties contagioses
Així ho ha anunciat Enrique Ruiz Escudero en el Fòrum de Salut, en el qual també ha comunicat que aquesta setmana es coneixeran les dades d'un altre estudi sobre vacunació en els centres de la tercera edat.
El conseller de Sanitat de la Comunitat de Madrid, Enrique Ruiz Escudero, ha anunciat durant el Fòrum de Salut, organitzat per Nueva Economía Fórum, que el Govern regional realitzarà la propera tardor un estudi de totes les malalties immunoprevenibles per saber el grau d'immunització dels madrilenys.
En el mateix marc, el màxim responsable de la Sanitat madrilenya ha avançat que durant aquesta setmana es coneixeran les dades d'un altre estudi dut a terme per la Comunitat sobre vacunació en els centres de la tercera edat de la regió i les residències de discapacitats.
En concret, es tracta dels resultats preliminars de l'estudi SeroVac per saber exactament la immunització que ha tingut en ells i sobretot saber quin és el grau d'immunització per a la presa de decisions en un futur pròxim.
Con Salud