Luis González abordarà la col·laboració i compromís dels farmacèutics en el Dia de les Professions

19 d’oct. 2021

El COFM participarà amb un estand virtual en la jornada professional que se celebra demà.

COFM, 19.10.2021

El Col·legi Oficial de Farmacèutics de Madrid (COFM) participarà demà en la jornada dedicada al Dia de les Professions amb un estand virtual on tots els interessats poden accedir als diferents continguts divulgatius sobre les funcions del farmacèutic.

Per a aquesta edició, la institució col·legial ha prioritzat la comunicació amb el sector més jove de la població, a la qual se li prestarà assessorament sobre les sortides professionals del grau universitari o es facilitaran consells per a la recerca de la primera feina.

Així mateix, Luis González, president del COFM, participarà en els debats que abordaran l'impuls dels professionals en la recuperació econòmica i social. En aquest cas, la intervenció del president dels farmacèutics madrilenys tractarà sobre la col·laboració i compromís dels farmacèutics a la taula debat centrada en els "Reptes de la recuperació física i emocional de la ciutadania".

Organitzat per la Unió Interprofessional de la Comunitat de Madrid, el Dia de les Professions s'ha convertit en un referent per donar a conèixer a la societat madrilenya i als futurs professionals universitaris la tasca i activitats que realitzen diàriament a través dels seus 41 col·legis i els prop de 400.000 professionals que integren l'associació.