Els farmacèutics han abordat amb molta professionalitat la pandèmia de la Covid-19

08 de maig 2020
5 min Lectura

Els farmacèutics han abordat amb molta professionalitat la pandèmia de la Covid-19

Així ho ha confirmat FEFE a través de l’Observatori del Medicament i també s'ha ressaltat la gran unió del sector sanitari.

Acta Sanitaria, 08.05.2020

Els farmacèutics han abordat amb valentia i professionalitat el fenomen de la pandèmia, i han posat els seus propis recursos per protegir el seu personal i la població, segons ha assenyalat l'editor de l'Observatori del Medicament de la Federació Empresarial de Farmacèutics Espanyols (FEFE ), Enrique Granda.

A més, aquest document ressalta que la cadena farmacèutica ha mostrat una considerable dedicació, tot i que els reconeixements de caràcter general només han recaigut en la indústria, donant per fet que la distribució i les farmàcies, el paper de les quals ha estat molt rellevant, complirien amb el seu deure com altres sectors essencials.

Pel que fa a les dades de consum de medicaments, facilitades pel Ministeri de Sanitat, ha indicat que es va produir un extraordinari augment de la despesa i del nombre de receptes consumides, així com un lleuger augment de la despesa mitjana de les receptes, per l'efecte d'acaparament lògic davant un previsible confinament de llarga durada.