Avui comença la vacunació als farmacèutics madrilenys a la seu de Cofares

25 de febr. 2021

Avui comença la vacunació als farmacèutics madrilenys a la seu de Cofares

En concret, del 25 de febrer al 5 de març s'administraran dosis a col·legiats; els dies 6 i 7, a personal col·legiat i no col·legiat que treballi en oficines de farmàcia, i del 8 al 14 de març, a personal no col·legiat.

Avui comença la campanya de vacunació als farmacèutics madrilenys a la seu de Cofares al carrer Santa Engracia de Madrid i es realitzarà fins al 14 de març.

En concret, del 25 de febrer al 5 de març s’administraran dosis a col·legiats; els dies 6 i 7, a personal col·legiat i no col·legiat que treballi en oficines de farmàcia, i del 8 al 14 de març, a personal no col·legiat.

La vacuna que s’utilitzarà és la d'AstraZeneca, de manera que, seguint les indicacions del Ministeri de Sanitat, no s’aplicarà a persones majors de 55 anys, a l'espera que les autoritats sanitàries determinin la seva idoneïtat per a aquest grup d'edat.

Segons informa el document de l'Estratègia de Vacunació contra la Covid-19, els professionals farmacèutics pertanyen al Grup 3, denominat ‘Altre Personal Sanitari i Sociosanitari', en el qual també s'hi troben els fisioterapeutes, terapeutes ocupacionals, medicina legal, serveis d'ajuda a domicili, centres de menors i de centres de dia.

Redacción Médica