La taxa de creixement del coronavirus està disminuint

07 d’abr. 2020
5 min Lectura

La taxa de creixement del coronavirus està disminuint

#Actualidad #Notas de prensa #Covid-19

Més de 40.000 persones han estat donades d'alta, gairebé un 30% dels casos notificats.

IM Farmacias, 07.04.2020

"Anem veient que la taxa de creixement de la pandèmia va descendint. És un molt bon indicador epidemiològic per a nosaltres", va afirmar ahir la doctora María José Serra, cap d'àrea de Centre de Coordinació d'Alertes i Emergències Sanitàries, durant la compareixença dels representants del Comitè de Gestió Tècnica del Coronavirus.

I és que, tal com va donar a conèixer, en les últimes 24 hores han mort 637 persones per coronavirus a Espanya, la xifra més baixa des del 24 de març. A més, ha afegit que més de 40.000 persones han estat donades d'alta, gairebé un 30% dels casos notificats.

L'estratègia de vigilància s'ha centrat en casos greus i en la part de professionals sanitaris i de personal essencial. A partir de la nova etapa, hi haurà dues estratègies: detectar de manera precoç els casos per aïllar-los, que se centrarà en test ràpids, i conèixer com està circulant el virus i quins pacients han tingut la malaltia.