La meitat dels espanyols creu que hi haurà una altra pandèmia l'any que ve

30 de des. 2020
5 min Lectura

La meitat dels espanyols creu que hi haurà una altra pandèmia l'any que ve

L'enquesta, realitzada per Ipsos, ha constatat que 9 de cada 10 ciutadans del món pensa que el 2020 va ser un any dolent per al seu país.

Segons un estudi de Predicciones, realitzat per Ipsos, la meitat dels espanyols creu que hi haurà una altra pandèmia el 2021. La investigació, que analitza la percepció dels ciutadans a nivell mundial sobre els possibles successos que puguin marcar l'any que ve, ha constatat que 9 de cada 10 ciutadans del món pensa que el 2020 va ser un any dolent per al seu país.

A casa nostra aquest percentatge puja tres punts, sent un 93% dels espanyols els que el comparteixen. A més, i fent balanç d'aquest any, un 77% dels espanyols afirma que aquest any va ser dolent per a ell i la seva família, un percentatge només superat a nivell europeu pels italians(80%).

I és que la crisi sanitària provocada pel coronavirus ha marcat tant que gairebé la meitat dels ciutadans (47%) a nivell mundial veu probable una nova pandèmia causada per un virus diferent durant els propers 12 mesos, cosa que també creu el mateix percentatge d'espanyols.

OK Diari