La farmàcia aragonesa col·labora en la sol·licitud de cites per a la vacunació enfront del coronavirus

16 d’abr. 2021

Els col·legis de farmacèutics i 733 farmàcies de la comunitat fan una crida a la confiança dels ciutadans insistint en la qualitat, seguretat i eficàcia de totes les vacunes.

La Conselleria de Sanitat del Govern d'Aragó ha sol·licitat la col·laboració dels Col·legis Oficials de Farmacèutics d'Aragó i a la xarxa de farmàcies en la citació de la població aragonesa per a la vacunació.

Les farmàcies informaran els usuaris de la importància de vacunar-se, especialment en els grups de major risc per edat o per patologies. A més, les farmàcies compten amb un tutorial amb l'objectiu d'ajudar els pacients en la sol·licitud de cita de vacunació a través de la plataforma SaludInforma, sobretot a les persones que tinguin més dificultat per utilitzar els recursos d'Internet.

Des dels col·legis oficials han fet una crida a la confiança dels ciutadans insistint en la qualitat, seguretat i eficàcia de totes les vacunes disponibles per a la Covid-19.

IM Farmacias