Infarma 2021 presenta el seu programa científic carregat de novetats

11 de juny 2021

Infarma 2021 presenta el seu programa científic carregat de novetats

Durant l'acte, els presidents del COFM i el COFB han reafirmat la importància de l'educació entre els professionals de la farmàcia.

L'edició virtual del Congrés i Saló de la Farmàcia 2021 (Infarma), que se celebrarà entre el 15 i el 17 de juny, ha registrat ja a més de 2.600 professionals, que podran actualitzar els seus coneixements i preparar-se davant els canvis sociològics, tecnològics i científics que s'estan produint en el sector.

Durant la presentació del programa formatiu de l'esdeveniment, en el qual ha col·laborat Cofares, els presidents del Col·legi Oficial de Farmacèutics de Madrid (COFM), Luis González, i el Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona (COFB), Jordi Casas, han reafirmat la importància de la formació entre els professionals farmacèutics.

El programa estarà compost per tres jornades amb temàtiques molt variades: el primer dia, es parlarà de l'important paper que ha realitzat la farmàcia durant la pandèmia; en el segon, s'abordaran assumptes com les característiques del consumidor del canal farmacèutic, així com teràpies en desenvolupament; i, finalment, es tractarà l'estrès i la immunitat des del punt de vista farmacològic.

COFM