FEFE ONE DAY, la cimera de la tecnologia i digitalització de la farmàcia

13 d’oct. 2021

FEFE ONE DAY, la cimera de la tecnologia i digitalització de la farmàcia

La trobada abordarà nombroses ponències sobre actualitat farmacèutica, transformació digital i ciberseguretat.

IM Farmacias, 13.10.2021

La Federació Empresarial de Farmacèutics Espanyols (FEFE) celebrarà demà, 14 d'octubre, una cimera sobre tecnologia i digitalització de la farmàcia, a l'auditori del Meliá Castilla de Madrid.

El programa, d'una sola jornada, abordarà diverses ponències, com: "Tecnologia i digitalització a les farmàcies"; "Ciberseguretat: principals ciberamenaces i com protegir-nos"; "3 claus que revolucionaran la rendibilitat de la teva farmàcia"; "Avantatges de la robotització de la farmàcia" i "Conèixer la teva clientela potencial, clau per enfocar la teva farmàcia", entre altres.

El tresorer de FEFE, Ángel Vives, ha assenyalat que "es tracta d'una trobada professional i empresarial, carregada de novetats tecnològiques que ajuden a la integració de l'oficina de farmàcia al món digital i afavoreixen la visita de l'usuari presencial".