El Col·legi de Farmacèutics de Múrcia aborda la investigació i humanització en patologies rares

25 de nov. 2021

La presidenta del COFRM, Paula Payá, ha posat de manifest que cal "garantir l´esperança de vida i l´eliminació d´estigmes".

Acta Sanitaria, 25.11.2021

L'Associació de Malalties Rares D’Genes, amb la col·laboració del COFRM i la Conselleria de Sanitat del Govern de Múrcia, ha organitzat les jornades VI WorkER, centrades en el lema “Recerca i humanització en les malalties rares”.

Durant la presentació de les jornades, la presidenta del COFRM, Paula Payá, ha posat de manifest que el lema elegit “defineix perfectament les necessitats bàsiques d'aquests pacients i les seves famílies”, que passa per “garantir l'esperança de vida i l'eliminació d’estigmes”.

A més, Payá ha subratllat "el compromís dels farmacèutics comunitaris i d'hospital amb aquests pacients". "Podem aportar l’accés als tractaments, el seguiment farmacoterapèutic i el tractament individualitzat a través de la formulació magistral", ha afegit.

.