El COFM i ApoTalent promouran l'accés a l'ocupació i la formació dels farmacèutics madrilenys - Cofares
El COFM i ApoTalent promouran l'accés a l'ocupació i la formació dels farmacèutics madrilenys
Ambdues entitats han signat un acord de col·laboració per impulsar la selecció i formació de titulats farmacèutics a través d'una eina digital.
El Col·legi Oficial de Farmacèutics de Madrid (COFM) i ApoTalent han subscrit un acord de col·laboració, amb l'objectiu d'impulsar la selecció i formació de titulats farmacèutics a través d'una eina digital. Gràcies a ella, una farmàcia pot trobar el perfil del farmacèutic titulat que més s'ajusti als requisits que hagi definit en només 48 hores.
Amb la voluntat de prestar serveis de qualitat als seus col·legiats, el COFM ha considerat que aquesta solució digital ajudarà a invertir en capital humà i a cobrir les necessitats de les oficines de farmàcia amb perfils professionals adaptats a les exigències del mercat laboral.
En paraules del president del COFM, Luis González Díez, "l'acord ens permet impulsar la selecció i captació de titulats farmacèutics col·legiats per part de les farmàcies, així com ajudar els professionals farmacèutics i tècnics de farmàcia acabats de titular o interessats en desenvolupar la seva experiència professional a l'oficina de farmàcia a trobar la seva millor opció".
COFM