El COF de Toledo impartirà sessions informatives per a la millora de la seguretat de la gent gran

07 d’abr. 2021

Aquest mes d'abril, el Col·legi Oficial de Farmacèutics (COF) de Toledo oferirà tres sessions informatives de caràcter telemàtic per a la prevenció i millora de la seguretat de les persones grans. Aquesta iniciativa forma part de l'acord de col·laboració signat entre la Guàrdia Civil i aquest col·legi, en el marc del Pla Major de Seguretat.

Les sessions, que seran totes a partir de les 16.30 hores, començaran demà, 8 d'abril, amb la xerrada "Delitos Comunes", impartit pel personal de la unitat orgànica de la policia judicial de la Guàrdia Civil de Toledo.

Segons ha explicat el president del COF de Toledo, Francisco Javier Jimeno, "amb la pandèmia la gent gran està més sola i exposada a aquest tipus de delictes, per això volem informar a tots els nostres col·legiats perquè estiguin alerta i informin als seus pacients sobre aquests delictes, sempre amb l'ànim de prevenir i millorar la seguretat de la nostra gent gran".

El Farmacéutico