El 94,5% dels madrilenys valora positivament la feina dels farmacèutics durant la pandèmia - Cofares
El 94,5% dels madrilenys valora positivament la feina dels farmacèutics durant la pandèmia
És una de les conclusions de l'enquesta realitzada per GAD3 per al COFM, on es compara l'evolució de la percepció ciutadana sobre el paper de l'oficina de farmàcia abans i durant la pandèmia.
COFM, 24.11.2021
Els ciutadans valoren de manera molt positiva la feina desenvolupada pels farmacèutics d'oficina de farmàcia durant la pandèmia. En concret, el 94,5% considera "molt bo" o "bo" l'actuació d'aquests professionals sanitaris durant la crisi sanitària més gran que ha registrat Espanya en els últims 100 anys.
És una de les conclusions de l'enquesta realitzada per GAD3 per al Col·legi Oficial de Farmacèutics de Madrid (COFM), on es compara, per primer cop, l'evolució de la percepció ciutadana sobre el paper de l'oficina de farmàcia abans i durant la pandèmia.
Aspectes com el manteniment de l'horari d'obertura, la capacitat d'adaptació del farmacèutic a la crisi o la informació oferta sobre les mesures de protecció contra la Covid-19 són alguns dels serveis prestats des de la farmàcia més ben valorats pels ciutadans, amb índexs de satisfacció per sobre del 88%.
Igualment, és destacable que la meitat dels madrilenys considera que la farmàcia és un establiment sanitari, 15 punts per sobre de les dades recollides abans de la pandèmia, cosa que confirmarà la funció exercida per la xarxa d'oficines de farmàcia en aquesta crisi.