Cofares es reinventa en la seva aposta per la farmàcia com a espai de salut connectat amb el pacient - Cofares
Cofares es reinventa en la seva aposta per la farmàcia com a espai de salut connectat amb el pacient
Cofares es reinventa en la seva aposta per la farmàcia com a espai de salut connectat amb el pacient
La Cooperativa presenta la nova identitat corporativa, amb la qual augmenta la seva capacitat d'influència i es consolida com el millor aliat de la farmàcia
Pròpia, 11.03.2020
La farmàcia, en plena connexió amb les persones. Amb aquesta filosofia, Cofares ha presentat la seva nova identitat corporativa, amb la qual fa un pas endavant per oferir a les farmàcies solucions encaminades a atendre les necessitats de benestar dels ciutadans d'una forma àgil i pròxima.
D'aquesta manera, la Cooperativa augmenta la seva capacitat d'influència i es consolida com el millor aliat perquè aquestes evolucionin fins a convertir-se en un espai de salut on els pacients trobin solucions de tota mena.
Cofares es posiciona com el soci estratègic ideal que sap com i amb quins mitjans han d'evolucionar les farmàcies per convertir-se en aquest espai de salut pròxim i de referència per al pacient.
Perquè això sigui possible, la renovació de Cofares no es queda únicament en la seva imatge de marca, sinó que avança cap a una evolució empresarial amb una gamma de serveis renovada, consolidant-se així com un administrador rellevant de l'ecosistema de la salut.
El president de Cofares, Eduardo Pastor, ha ressaltat: “Aquest canvi obeeix a una evolució natural de la Cooperativa, que en aquests anys ha acumulat el coneixement suficient per guiar a les farmàcies cap a espais de salut que ofereixen respostes personalitzades per a cada pacient”.
Un punt d'inflexió en la història de Cofares
Amb el redisseny integral de la identitat corporativa, Cofares marca una nova fita en la seva llarga trajectòria. La presentació d'aquesta nova imatge, que incorpora el verd i el magenta com a colors que simbolitzen el canvi i l'energia renovada, ha tingut lloc en la seu de Fuencarral de la Cooperativa, on a més s'ha destapat el nou rètol que presideix la façana de l'edifici principal.
Aquesta nova imatge se sustenta sobre els valors de CONNEXIÓ, per a estar a prop, entendre i donar resposta en tot moment a les necessitats dels socis; VISIÓ del líder i expert amb la mirada posada en el futur per a innovar i dinamitzar l'ecosistema de salut; i COMPROMÍS en el suport continu als socis com a part de la seva responsabilitat i passió, per a establir relacions de confiança des de la transparència.
El resultat d'aquest rebranding és una identitat reforçada, més moderna i actual, i amb el logotip com a element més visible, més sòlid, transparent i altament funcional, que guanya força i visibilitat. El símbol, que reflecteix l'activitat i raó de ser de Cofares, suggereix un plànol de ciutat on els espais blancs són les seves connexions.