Cofares reparteix material de protecció a pacients amb malalties rares a Castella-la Manxa

28 de maig 2020

L'enviament conté més de 200 lots de mascaretes FFP2, així com gels hidroalcohòlics, que els pacients podran recollir a les farmàcies.

IM Farmacias, 28.05.2020

Cofares ha col·laborat amb l'Institut d'Investigació i Desenvolupament Social de Malalties poc Freqüents o Rares (INDEPF) i la Federació d'Empresaris Farmacèutics de Castella-la Manxa (FEFCAM) per dur a terme una campanya solidària adreçada als pacients amb malalties rares enfront de la Covid-19.

Les tres entitats treballen de manera coordinada en l'enviament de més de 200 lots de mascaretes FFP2, així com gels hidroalcohòlics, per a aquests pacients. La cooperativa ha estat l'encarregada de fer arribar aquests materials a les farmàcies de totes les províncies de Castella-la Manxa.

Per al president de Cofares, Eduardo Pastor, és "un orgull poder col·laborar en aquesta acció i ajudar els pacients a protegir-se. Des de l'inici de la pandèmia, a Cofares ens hem posat al servei de la societat per contribuir a combatre la Covid-19. Agraeixo a INDEPF aquesta oportunitat de col·laboració".