Cofares reafirma el seu compromís per la humanització de la salut i el benestar social

03 de des. 2020

Així ho ha confirmat Javier Vicente, director de Transformació, Organització i Persones durant l'esmorzar de Compromiso RSE, "Compromesos amb la salut i el benestar".

El compromís amb la salut i el benestar social dels empleats ha cobrat més importància arran de la pandèmia provocada per la Covid-19.
Així ho ha reafirmat Javier Vicente, director de Transformació, Organització i Persones en l'esmorzar de Compromís RSE, "Compromesos amb la salut i el benestar".

Javier Vicente ha destacat que és de vital importància la humanització de la Sanitat per poder seguir avançant. "Per què no ens deixen humanitzar una mica més la sanitat, apropant la salut al pacient i col·locant-lo com el centre del sistema?", ha remarcat. Respecte a l'RSE i el benestar social del capital humà de Cofares, Vicente ho té clar: "Un dels nostres objectius és seguir promovent totes les eines possibles al nostre capital humà per vetllar pel seu benestar social".

Entre els ponents, també es trobaven, María Luisa Martínez Abásolo, directora corporativa de Persones de Vithas; Maria Gálvez, directora general de la Plataforma d'Organitzacions de Pacients; Juan Manuel Martínez Gómez, president de la Confederació Espanyola d'Organitzacions de Majors (CEOMA); Javier Molero, director de Projectes i Agenda 2030 de la Xarxa Espanyola del Pacte Mundial; Luis Maria de Palau Guerrero, president Federació Empresarial de Farmacèutics (FEFE); i Eusebio Azorín, membre del Grup de Salut i Benestar de l'AEF i director del sector sociosanitari d'Ilunion.