Campanya de Fefac per evitar aglomeracions en la recollida de mascaretes

21 d’abr. 2020
5 min Lectura

Campanya de Fefac per evitar aglomeracions en la recollida de mascaretes

#Actualidad #Notas de prensa #Covid-19

L'objectiu és que la població sigui conscient que quedar-se a casa és més important que sortir, encara que sigui per buscar una mascareta.

IM Farmacias, 21.04.2020

Després d'haver començat a Catalunya la campanya de salut pública "Mascareta Salut" per fer arribar mascaretes a la població a través de les farmàcies, des de Fefac, Federació d'Associacions de Farmàcies de Catalunya, apel·len al sentit de la responsabilitat que la població ha demostrat per no trencar el confinament i recorden la importància de no sortir de casa, ni tan sols per anar a recollir la mascareta.

D'aquesta manera, per fer arribar aquest missatge, s'ha iniciat la campanya "Quedar-se a casa és més important que sortir a buscar una mascareta!", prioritzant així la recollida de la mascareta en els casos de persones vulnerables, laboralment actives i les autoritzades a sortir de casa.

Accions com ara evitar cues i aglomeracions en la recollida són molt importants. Tots els ciutadans tenen assignada la seva mascareta amb la targeta sanitària i, en el cas de la gent gran i vulnerable, pot ser algú de confiança qui s'encarregui de recollir-la portant la targeta d’aquest pacient.